Otak


Otak bikin kita pandai berfikir,
bikin kita berakal.

Ada Otak = pandai. {ada juga yang ada otak tapi tak pandai pakai}

Apa yang kita perlukan untuk pandai.
Otak yang banyak lah kan.

Otak + otak + otak = pandai pandai pandai.
Jadi, kalau mahu banyak otak........
.
.
.
.
.
.

makan lah OTAK-OTAK.



p/s : kalau mahu pandai, jangan malas mengejar ilmu.

8 komenteraksi:

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Alfian, ahaha... kepala gerak² tu mcm muka abg.. haha

A.G said... [Balas Komen]

s3

Almade_Nespesor said... [Balas Komen]

s1

Ahmad Safwan bin Idrus said... [Balas Komen]

Haha, aku ingat apala tadi...rupanya makan otak-otak. Belum lagi aku penah makan, sadap ka itu?

silent screamer said... [Balas Komen]

@Ahmad Safwan bin Idrus
ehehehe..aku pun tia tau la pa rasanya..tp sedap jak ba tu klu bikin pandai..
s2

LennMommaChubby said... [Balas Komen]

Sedap bh otak2. Kalau betul tu otak2 bikin org pandai, sudah lama aku jadi genius kali...

silent screamer said... [Balas Komen]

@LennMommaChubby
ehehehe..itu laitu..klu btul, mgkin ramai da y pandai..
s2

Unknown said... [Balas Komen]

s3 Aku pun nda ingat pernah makan kah nda barang tu.. s1

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!