Fanatik Bola Sepak : Manchester United


Kau minat bola sepak? 
Kalau ya, kita sama. Santiki lu.

Setiap orang punyai minat yang berbeza termasuklah kelab bola sepak. 
Dan aku : MANCHESTER UNITED.
Kau pula?

Copy Paste HTML Logo Manchester United ini di sidebar blog anda.



Manchester United

Ringankan jejari comel anda untuk komen apa saja tentang Manchester United...



Tonton Perlawanan yang melibatkan Manchester United secara Live disini.

13 komenteraksi:

cik faez said... [Balas Komen]

yup .. aku minat bola .. but not MU .. xsuka MU .. sbb ada c rooney .. hehe .. da one i most admirer is Germany.. kalo kelab2 besa ni .. x admirer btl la .. smua aq suka jgk except MU .. ^^"

silent screamer said... [Balas Komen]

@fAez sHamyEleA
ehehehe..iya ka..aku minat MU pasal lama da minat kan..tp sbnrnya aku minat tgk seni dlm bola tu..jerman mmg best..spain pun best..klu kelab plg menakutkan skrg ni..Barca la..keh²

H Y D E said... [Balas Komen]

bagus2... i'm alsa a proud manc like u... best club in tha world!

Unknown said... [Balas Komen]

@H Y D E
Cantek H Y D E. Sekepala la kita pasal bola ni kan..ngehehe..So, apa prediction utk Champions League M.U vs Chelsea?
s8

H Y D E said... [Balas Komen]

@Alfian

aku x harap something pun dari champions league season ni. aku rasa chelsea will beat MU. skuad pun agak short dengan injuries yang x habis2.... x apa premier league target utama. beat liverpool's record yg diorang riak2 kan selama nie~

silent screamer said... [Balas Komen]

@H Y D E
Tu la psl..tp aku hrp kdtgn Valencia smula, mampu mberi saingan. Aku kurg suka gaya pmainan Nani buat asa sekarang ni. Selfish tul.

Ehehe. Mesti boleh juara musim n. Pastikan tiada kekalahan baki perlawanan ni.

H Y D E said... [Balas Komen]

@Alfian

pendapat bro sama la mcm aku. aku adalah di antara sebilangan kecil penyokong MU yang x suka dengan attitude nani ni. bila boleh pass, dia choose to keep the ball or shoot sendiri. corner kick? freekick yang dia selalu nak ambil? selalunya mengecewakan betul. kadang2 terpikir bertapa sabarnya rooney & berba bila main dengan nani ni. bila aku tengok kompilasi dribble giggs kat youtube + workrate dia, memang nampak nani ni just half player giggs was~

silent screamer said... [Balas Komen]

@H Y D E
Iye la, Nani ok main pandai simpan bola dalam kaki, 1 je mslh, tamak. Klu dia leh ubah attitude ni & lebih kpd teamwork, M.U mesti boleh main mcm dulu zaman ada Ronaldo n Tevez. kan...

H Y D E said... [Balas Komen]

Yup...

amacam bro sabtu haritu? best kan? 2-0 ketinggalan half time (henset & FB aku penuh msg/notification abuse2 dr MU haters) but habis je seken half, we win 2-4!! ironinya, pusing2 arsenal & chelsea draw pula...terdiam haters. tersenyum aku sorang2... what a good day to be a MU supporter kan?... :D

silent screamer said... [Balas Komen]

@H Y D E
Mmg best ar. King of comeback ba M.U ni..ehehe

Aku kurg minat ngan fanatik bola sepak ni bro. Aku pun xkesah sgt klu mana² team tu menang or kalah pasal aku ni suka tgk art of football tu. Tp favorite team M.U lah...

Tkedu gak la haters ngan kmngn M.U tu kan..ehehehe

H Y D E said... [Balas Komen]

bukan la nak fanatik sangat. cuma biasa lah haters2 saling seronok kutuk mengutuk. tp tu lah.. bila cakap besar awal sangat, silap2 boleh terkena balik batang idung sendiri kalau team sendiri pun bermasalah. tak pa aku smile aje.

bro. ada FB? syok juga ada geng blogger satu kapal ni

MG said... [Balas Komen]

liverpool pnye xd ke?huhu

silent screamer said... [Balas Komen]

@MakweGerrard
Ehehe. Nak buat gak ke? Klu nak, nt aku buatkan..
s1

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!