Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Al-Kisah Pening


Seperti kebiasaan
aku pergi ke sekolah
pergi menuntut ilmu

Tapi hari ni lain macam
perutku meragam
aku buang tak mau pula keluar
so aku abaikan

Seronot je aku dekat sekolah
tiba-tiba meragam lagi
tak tahan sudah ni
aku kena balik rumah
sakit sangat ni

Pakcik bas yang aku sewa
menghantar aku balik
tapi kali ni awal sikit
awal 2 jam macam tu


Mesti lah family aku hairan
kenapa aku balik awal sangat?
mau tau apa alasan aku?
Alasanku "Kawan aku cakap aku pening"
HAH??? dorang ternganga
macamana pula kawan aku yang tau aku pening?
Sebenarnya aku ter*mensret*...
Tapi aku malu mau bagitau jer..
Hehehe...






Kamus elektromitoskopik
Mensret: Suatu perlakuan tanpa kawal. Orang tak akan tahu hanya dengan melihat dari jauh, tetapi orang akan tahu bila saja mendekati kita.


p/s: ceritera seorang teman


Gelak @

4 komenteraksi:

Catherine- said... [Balas Komen]

hahahaha....

dah tercirit!!


ewwwwwwwwwwwwww~

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

ehehe..ksian kan...pening pula..

biskut said... [Balas Komen]

baik ko cepat2...sebelum ko disretkan

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

sepatutnya pkara ni tdk blaku..ttp mmandangkan tandas d skolah tu ada sdikt masalah..jd tgendala la frogram tuk mlabur..tgu pny tgu..akhirnya....uhhh~~
HAHAHAHAHAHA!!!!

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!