Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Kolaborasi Panas


Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Ramadhan lalu, aku membantu bonda berniaga di bazar ramadhan. Tujuannya untuk menambahkan pendapatan. Nanti dapatlah berbelanja lebih sikit. 30 hari puasa, 30 hari jugalah kami berniaga cuma ponteng sehari untuk pergi membelah belah. Aku punya kolaborasi yang baik dalam perniagaan ni. Antara yang terlibat : Bonda, aku, pak cik Lani , & Aliff (adikku).

Semasa tempoh bazar itu juga, aku dikunjungi rakan karib a.k.a seperjuangan semasa di menara gading. Alex Kamato mengunjungiku. Insan ini juga merupakan kolaborasi aku yang baik. Samada bermain bola sepak, futsal, gaya gurau yang sama biol, musuh PES yang reading the match dan bersederhana.

:: Aku berkolaborasi ::
Photobucket
Alex Kamato & Bobby
Kolaborasi yang baik adalah memahami situasi serta mampu menyerap kekurangan atau kelemahannya untuk segera diatasi.


p/s : Rindu bulan Ramadhan.

8 komenteraksi:

StellaClaire-Richard said... [Balas Komen]

aih, edmin..ko jual d bazaar ramadhan di mana tu?.. mcm familiar oh..mcm sya pernah nmpk ko.. di sana kk ka?..

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

Sy suka ni..Sy pun rindu Ramadhan...
Ramadhan ya Ramadhan...Semoga bertemu lagi Ramadhan thn akan dtg...:)

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@stel, aku buka booth di kb jak la..lom cukup bajet mau tmbh cwgn..keh²

@dd, ramadhan sntiasa drindui..:)

@kamato said... [Balas Komen]

Eh...tq..gua ada sekali..keh2... semoga bisnes di ramdahan yg akan dtng lebih sukses!...

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@kamato, bkn ramdahan, RAMADHAN daa..keh²

@kamato said... [Balas Komen]

Eh...ramadhan...Almaklum la..dah tua kan ...keh2....(Teknik cover yg pling licik dan jijik)

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@kamato, teknik tu prlu dkurgkn utk mngelakkn anda dserang kncing manis..keh²

Zurina said... [Balas Komen]

Haha..lucuaq btl lah kamu ni.. Adei..Kih²

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!