Tag oleh Lina Ramsah


Assalamu'alaikum...!
Dalam banyak-banyak tag, inilah tag yang paling saya mahu elak sangat sebenarnya. Tapi, kakak cantik Lina Ramsah tag saya pula. Kalau orang lain saya mesti tidak mahu buat, tapi Kak Lina. Terus saya excited mahu buat. Mari kita mulakan.


1. Apakah yang sedang saya lakukan 30 minit yang lalu?
Makan ubi rebus dan minum teh susu

2. Dua jam yang lalu?
Menonton movie "A Perfect Gateaway" bersama adik perempuan saya, Azyan

3. Saya suka?
Berfikir a.k.a berkhayal

4. Minggu lepas?
Saya duduk rumah macam biasa

5. Tiga lagu yang saya boleh dengar berulang kali
- Warkah by Bau
- Jangan Menyerah by D'Masiv
- Heal the World by Michael Jackson

6. Tiga binatang yang saya tidak suka...
Cicak, katak, dan lintah

7. Lima fakta tentang saya...
Ketawa, skema, perahsia, senyum, ramah

8. Tahun depan saya mungkin...
Menjadi seorang datin sekiranya berkahwin dengan seorang dato'.

9. Saya tidak reti...
Dating dengan lelaki

10. Saya pandai...
Menjahit

11. Kawan saya...
Ramai perempuan

12. Saya ada...
Tahi lalat di bahagian wajah

13. Saya seorang...
Hamba Allah SWT

14. Adik saya...
Ada dua orang, seorang lelaki seorang perempuan

15. Saya tidak pernah bosan dengan...
Berkhayal a.k.a memikirkan masa depan

16. Bilakah pertama kali anda bercinta...
Tingkatan 4

17. Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang saya...
...ialah saya pemalu, saya tidak cantik, saya tiada boyfriend

18. Saya rindu...
Saat menghabiskan masa bersama keluarga dan sahabat tersayang

19. Saya tidak sabar...
Memandu Honda CRV milik saya

20. Lima laman yang saya selalu layari...
yahoomail, facebook, blog, paidservay, fanbox


Ditaip pada jam 5.33 petang di bilik usang saya. Tika hujan lebat dan suasana sejuk. Selesai menjawab soalan-soalan pelik di atas, tiba-tiba jejaka kreatif bernama Mr. MFM a.k.a pemilik Kreatifbuzz.com bermain-main di fikiran. Silakan menyahut cabaran saya Mr. MFM kalau benar anda seorang lelaki. Ahaha.
p/s bisa bikin kelihatan wajah di sebalik topeng Just kidding
Menjawab beberapa soalan pelik @

6 komenteraksi:

Lina said... [Balas Komen]

menjahit?? hmm..ble d ambil kira..memandu honda?? bgs bercita2 tinggi..itu harus ada dlm ciri2..hahahaha

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Lina,
lulus tahap 1.. Yess!!! aku sdg belajar memasak sekarang ni...ihihih..:P

MFM said... [Balas Komen]

eh? apakah? cabaran apa ni? klu suruh lari keliling padang, sa trus pingsan oww!! haiyaa...

Zurina J. said... [Balas Komen]

@MFM,
cabaran untuk menjawab beberapa soalan pelik seperti aku... ahaha. sila siapkan sebelum aku menjadi lagenda kelak...
jgn kasi lama...uhuk..:(

MFM said... [Balas Komen]

alalaaa....sa minta maaf la byk2 cik zurina..blog sa pun x tratur lagi nih..huhu

Zurina J. said... [Balas Komen]

@MFM,
kalau begitu katamu, saya maafkan...
simpan dulu... bila blogmu sudah okay, silakan sahut cabaran saya ya...isk²

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!