Gong Xi Fa Cai


Gong Xi Fa Cai
Assalamu’alaikum..!

Hari ini, aku mewakili 2 orang kakandaku Alfian dan Kamato ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Cina kepada seluruh bangsa cina yang meraikannya, siapa saja, di mana saja.

Aku juga ingin mengambil kesempatan ini untuk ucapkan Gong Xi Fa Cai kepada bekas teman-teman sekuliahku sewaktu di universiti dulu. Teristimewa buat Jin Jin, Pau Woen, Bee Hoon, Han Ming, Ah Soon, Chin Tai, Yen Bien, Men Men, Say Liang, Hon Eong. Arghh! Ramai sangat. Dan pada semua, walaupun tak dapat sebut satu persatu. Mungkin diorang tak sedar pun ucapan istimewa yang aku nukil buat diorang di sini ni. Harapanku semoga perayaan pada tahun ini akan lebih bermakna dari tahun-tahun yang sebelumnya.

p/s Salam sayang dan rindu selalu Red rose

Rai @

4 komenteraksi:

zydande said... [Balas Komen]

Zu,
Happy CNY.!!!
hehehe...=)

Zurina J. said... [Balas Komen]

@zydande thank you... tapi aku nda sambut.. sebab aku bukan sina.. ahaha.

nunui Joe said... [Balas Komen]

atuii ingatkan ko sina zu. haha ;D

Zurina J. said... [Balas Komen]

@nunui Joe bukan nui..bukan..aku asli bajau + bisaya...tp root aku ada sina jg la mengkali...ahaks.

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!