My Favorite Quote


Assalamualaikum~

Quote ni kadang kala mampu memberi kita semangat. Bukan saja semangat malah mampu untuk merangsang kita untuk menghadapi sesuatu dan faktor menjadikan kita untuk mampu melakukan apa sahaja atau lebih tepat lagi sebagai pendorong semangat. Cakap mulut berapi sudah aku ni. Kalau aku, aku paling suka dengan QUOTE ini yang dipetik dari watak "The Mask" lakonan Jim Carrey. Salah seorang pelakon yang aku minati juga. ngehehe...



Visual kurang memuaskan.

"You're good kid, real good. But as long as I'm around you'll always be second best, see?"

Sumber : dvdbeaver.com
 Aku cukup teruja dengan kata-kata tu. Masyukkkkk ging!!! PALING MANANG LAhhh....

Your favorite quote??

2 komenteraksi:

Aretikz said... [Balas Komen]

weehuu ~ its show time, haha..

silent screamer said... [Balas Komen]

ahahaha..blk² da aku tgk the mask ni..syok tau..ahahaha..

p/s : ramai kali y xtau blog ni "dofollow"..ehehe

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!