R.I.N.D.U



Aku mudah dirindui seseorang. Ini kerana aku mudah merindui seseorang.

Bila saja aku merindui seseorang, aku yakin orang itu juga sedang merinduiku.

Maafkan aku kerana membuatkanmu rindu padaku.


p/s hadir tanpa alasan & paksaan

17 komenteraksi:

cekzhikmAh said... [Balas Komen]

uisehh..macam tau2 jak nii..menurun ilmu dr dukun vizard ka dang?hehe..^^ cheers up bebeh^^

Zurina J. said... [Balas Komen]

@ anac3kz.ahah...aku dpt idea lepas bertapa sama dukun vizard la ni.. bagus ko bljr jg ilmu sama dukun vizard.. :)

*Thanks dear...Yeeha!!!

sahidzan said... [Balas Komen]

subhanallah. izin share ya.

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Szan. Na²...silakan Pak Naz... aku rasapak naz pun rasa apa yg aku rasa ni kan..:)

Dev Clarehova said... [Balas Komen]

siok ni kata2...^_^ aku juga merindui seseorg....hehe

~NiZa Maksit~ said... [Balas Komen]

agagagaga
mis u 2...
^^,

♥ Teacher Nonoi ♥ said... [Balas Komen]

macam tau2 jak aku rindu ko zu... kini aku tau la yg ko pon rindu aku jugak... terharuuu sobs sobs sobs :')

HAHAHA..

JRY The Boonto said... [Balas Komen]

hebat bah ko zurina menulis ayat2 puitis:D

dwatyKNY said... [Balas Komen]

wah bestnya... 1 blog 3 org yng karang.... aku pun sabahan blogger bah....

budaksowt said... [Balas Komen]

dirindu untuk merindui...hehehe

toyolkiut said... [Balas Komen]

rindu..
sukar di gambarkan..
sukar di jelaskan..
yg yang merasa mengertinya..

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Dev. Iya²...:)

@Nieza & Nonoi. Iya, selalu aku rindu²an sama kamu...:)

@Jerry. Puitis ka ya? Jiwang barangkali. Ahah..

@Dwaty. Yoha. 3org sedara. Ihi, sama² kita Sabahan Blogger. Ada umur pjg + ada jodoh, kita jumpa ya...:)

@Azreen. ....:)

@Toyol kiut. Ya benar. Hanya yg merasa akan mengerti maksud sebenar rindu...:)

SheNn said... [Balas Komen]

Aku juga merindui mu ~~ hehe

Zurina J. said... [Balas Komen]

@SheNn
Sayang shen~~
s2

A.w said... [Balas Komen]

s5

Unknown said... [Balas Komen]

Boleh caya kah ayat #2 tu... s8

s1

Zurina J. said... [Balas Komen]

@samizul.net
kau nda rasa kan..sebab aku nda pernah merinduimu..ahaha.

hmmps, mungkin kau nda percaya. tapi aku selalu percaya & ianya benar. kalau nda benar pun, aku sudah cukup bahagia...merindui seseorang tidak semestinya ingin dirinduinya semula...ihih.
s2

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!