Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

R.I.N.D.U



Aku mudah dirindui seseorang. Ini kerana aku mudah merindui seseorang.

Bila saja aku merindui seseorang, aku yakin orang itu juga sedang merinduiku.

Maafkan aku kerana membuatkanmu rindu padaku.


p/s hadir tanpa alasan & paksaan

17 komenteraksi:

anac3kz said... [Balas Komen]

uisehh..macam tau2 jak nii..menurun ilmu dr dukun vizard ka dang?hehe..^^ cheers up bebeh^^

Zurina J. said... [Balas Komen]

@ anac3kz.ahah...aku dpt idea lepas bertapa sama dukun vizard la ni.. bagus ko bljr jg ilmu sama dukun vizard.. :)

*Thanks dear...Yeeha!!!

Szan said... [Balas Komen]

subhanallah. izin share ya.

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Szan. Na²...silakan Pak Naz... aku rasapak naz pun rasa apa yg aku rasa ni kan..:)

Dev Clarehova said... [Balas Komen]

siok ni kata2...^_^ aku juga merindui seseorg....hehe

~NieZa~ said... [Balas Komen]

agagagaga
mis u 2...
^^,

n0n0i♥a'n'l said... [Balas Komen]

macam tau2 jak aku rindu ko zu... kini aku tau la yg ko pon rindu aku jugak... terharuuu sobs sobs sobs :')

HAHAHA..

JRY The Boonto said... [Balas Komen]

hebat bah ko zurina menulis ayat2 puitis:D

dwaty said... [Balas Komen]

wah bestnya... 1 blog 3 org yng karang.... aku pun sabahan blogger bah....

aku_azreen said... [Balas Komen]

dirindu untuk merindui...hehehe

toyolkiut said... [Balas Komen]

rindu..
sukar di gambarkan..
sukar di jelaskan..
yg yang merasa mengertinya..

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Dev. Iya²...:)

@Nieza & Nonoi. Iya, selalu aku rindu²an sama kamu...:)

@Jerry. Puitis ka ya? Jiwang barangkali. Ahah..

@Dwaty. Yoha. 3org sedara. Ihi, sama² kita Sabahan Blogger. Ada umur pjg + ada jodoh, kita jumpa ya...:)

@Azreen. ....:)

@Toyol kiut. Ya benar. Hanya yg merasa akan mengerti maksud sebenar rindu...:)

SheNn said... [Balas Komen]

Aku juga merindui mu ~~ hehe

Zurina J. said... [Balas Komen]

@SheNn
Sayang shen~~
s2

aWaNnies said... [Balas Komen]

s5

samizul.net said... [Balas Komen]

Boleh caya kah ayat #2 tu... s8

s1

Zurina J. said... [Balas Komen]

@samizul.net
kau nda rasa kan..sebab aku nda pernah merinduimu..ahaha.

hmmps, mungkin kau nda percaya. tapi aku selalu percaya & ianya benar. kalau nda benar pun, aku sudah cukup bahagia...merindui seseorang tidak semestinya ingin dirinduinya semula...ihih.
s2

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!