Selamat Kembali ke Sekolah


Assalamu'alaikum..!

Apa khabar adik-adik semua? Esok, 3hb Januari dah mula sesi persekolahan yang baru untuk tahun yang baru, tahun 2011. Di sini, kak ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat kembali ke sekolah buat adik-adik. Yang akan menduduki UPSR, PMR, SPM,STPM, STAM, semua-semua ujian, kak doakan kecemerlangan untuk adik-adik. Tapi, doa kakak saja tak cukup tau. Adik-adik kena pasang azam & berusaha bersungguh-sungguh untuk dapat keputusan yang cemerlang, dapat 5A , 8A, 10A1, PNGK 4.00. Lepas tu berdoa & berserah saja padaNYa. Apa pun yang Dia berikan kita terima saja dengan hati yang terbuka.

Bagi adik-adik yang sudah lepas ujian-ujian yang kak sebut di atas, alhamdulillah. Pada yang berjaya dapat keputusan yang cemerlang, kak ucapkan tahniah! Pada yang kurang bernasib baik, teruskan usaha. Kehidupan kita belum berakhir, masih banyak yang perlu adik-adik tempuhi. Kuatkan semangat & berusaha lebih keras untuk mencapai cita-cita pada masa depan. Yang penting jangan lupa "senyum selalu".

Okay, kakak tak mahu cakap banyak. Kakak harap adik faham tanggungjawab adik-adik sebagai seorang anak, seorang murid, seorang manusia. Jadilah anak yang taat & patuh pada ibubapa, murid yang mendengar kata-kata guru & manusia yang berguna kepada masyarakat.

- Budak comel ni excited sangat ke sekolah -

p/s Jangan terlampau jajal. Jajal sikit boleh, tapi jajal yang baik... ^_^


Bicara @

4 komenteraksi:

~NiZa Maksit~ said... [Balas Komen]

kak...adk xcited ni nk g skola..
nk cri buipren bru...
huhuhu
:P

Pinung is VizarD said... [Balas Komen]

wah adik sapa ni??
comey-comey lah..hehehe

Dev Clarehova said... [Balas Komen]

hehehehe..Hari ni baru mau beli keperluan skola budak2....

♥ Teacher Nonoi ♥ said... [Balas Komen]

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... sekolah suda budak2.. jammed lah jalan pagi2 & ptg2 ni (T__T) HAHA

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!