Ikatan Hati Vol. 2


Ikatan Hati Vol. 1

Kami
...

Perkataan tu bagai tidak mahu lari dari kotak fikiran

tetap berkeras mahu dikenang

tetap berkeras mahu diingat


Kami
...
sangat indah
sangat sangat sangat!

Kami
...
Sebuah kenangan paling manis
Mungkin tidak akan berulang
Walau aku pelihara Doraemon
Walau aku hidup di zaman Albert Einstein
Semua tak akan berundur
Semua tak akan kembali

Setiap kami mesti percaya...
Suatu hari akan bertemu dengan yang lain,
yang memang tak sama

Tapi setiap kami...
akan menyayangi insan yang datang dalam hidup,
seperti mana kami menyayangi kami...


p/s akan selalu merindui kalian

6 komenteraksi:

zydande said... [Balas Komen]

-K.A.M.I-

Kreatifbuzz said... [Balas Komen]

ganjil yang 1 tu punya kaki..ndada sarung d hujung..

ketua KAMI ka yah?

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Zydande. K.A.M.I--->Kenangan terindah...:)

@Kreatifbuzz. Bukan ketua KAMI. Nda cukup duit beli kasut tutup penuh. ahahaha.

Asri Alam said... [Balas Komen]

oh kami.. rindu aku dengan geng2 IP. geng paling gila d sana musim tu

Just said... [Balas Komen]

hahahah lucu baca komen c farid! itu pulak yg dia spot!

Zurina J. said... [Balas Komen]

@SASA...Aku pun tinggal d IP masa study UMS ari tu. Mungkin suasana mcm rumah buat aku anggap KAMI tu mcm sedara ku...:)

@Just. Farid mmg lain sikit. Org² kreatif ni lain² yg dilihatnya...ahaha.

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!