Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Khairul Fahmi Che Mat akan ke Manchester United?



Assalamualaikum~
Kian melonjak nama penjaga gol skuad kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat selepas beraksi sangat cemerlang sepanjang kejohanan Piala Suzuki AFF 2010. Namanya juga menjadi trend ke-5 tertinggi di laman sosial Twitter masa tu. Tabik spring la bro. Memang teruja berabis tengok aksi LiVE skuad Malaysia.


Hah! Berita ini lebih menggemparkan. Aku dengar Khairul Fahmi ni mahu dilamar kelab gergasi dunia, Manchester United. Berita ni aku dengar dari Selamat Pagi Malaysia di RTM1 pagi tadi (3 Januari 2011) yang kononnya Manchester United berminat untuk mendapatkan khidmat Khairul Fahmi atau lebih mesra dengan panggilan Apex.

Uik?!! Biar betul. Tapi kalau betul, lagi bagus. Akhirnya ada juga pemain negara mampu beraksi di Liga paling sengit di dunia, LIGA PERDANA INGGERIS. Selain tu, dapat jugalah menarik perhatian jurulatih luar negara untuk mencari bakat bola sepak di Malaysia. Sama-sama kita nantikan kebenaran berita baik ni.

Apa-apa pun, selamat maju jaya kepada Khairul Fahmi Che Mat dan seluruh pemain kebangsaan! Teruskan kecemerlangan MALAYSIA! TANAH TUMPAH DARAHKU!

Bakal pemain kebangsaan? keh²

p/s : Bangga menonton aksi menarik perlawanan pertama Malaysia vs Indonesia di Stadium Nasional Bukit Jalil. Tapi padang tu nampak teruk lah!?

12 komenteraksi:

szan said... [Balas Komen]

kalau betul jadi MU ambil apex, gua sebagai penyokong tegar MU bangga gila.

Alfian J. said... [Balas Komen]

@szan
Klu btul la..aku siap pkai bj keeper MU tu lg..kin aku pakai jln² d kk..Ahahaha!

~NieZa~ said... [Balas Komen]

wahahahhaa..ensem jga khairul 2 kn..
mcm artis korea plak..wuwuwu..
btw, apa kaitan gmbr c alpian sna??..haahahaha...semat la bndera msia..

~zhAheIn zHa~ said... [Balas Komen]

macam ada hrpn juga c ed jg keeper kan? kehkeh :D

n0n0i♥a'n'l said... [Balas Komen]

Biar betul? HAHA.. makin ramai lah haters awek dia...

Kreatifbuzz said... [Balas Komen]

yang 2nd pic tu aku kurg pecaya..hahah

Alfian J. said... [Balas Komen]

ahahaha..2nd pic tu bakal tu..aku dgr lincah gak beraksi tu..keh²

Aqila Safuan said... [Balas Komen]

mak iahhh. betul kaa ?
i2 membanggakan .

Aqila Safuan said... [Balas Komen]

mak iahhh. betul kaa ?
i2 membanggakan .

c3kz h!kmAh said... [Balas Komen]

aahh?banar bah?napa abg fahmi ku nda bagitau ku ni?alalala..merinduila diriku akan dirinya..tp xpa laa..tpaksa la tiap2 minggu p oversea ni.aiyak..

tp brader bekumis pakai baju kuningitam juala mantap..kehkeh

sarah abdullah said... [Balas Komen]

khairul fahmi encem! huhu
follow awak yer

Alfian J. said... [Balas Komen]

@sarah abdullah
Eh..encem eh? Abis tu aku?
s8

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!