Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Antara Yakin Dan Curiga


Ada sesuatu yang terbuku
Di satu sudut hati kecilku
Melonjak rasa nak kuluahkan
Tapi bibirku bagai tertekan

Lama aku memendam rasa
Memendam resah tak terucap
Aku bersuara tanpa bicara
Lantaran bimbang kan berbalah

Kau langsung tak menyedari
Gelora hati ini
Di sebalik senyuman
Ku didera keraguan

Seikhlas mana kasihmu
Kejujuranmu
Hati dan diriku
Di antara yakin dengan curiga


Aku layan lagu ini sampai aku tertidur, sampai terbangun dari tidur, dan seangkatan dengannya. Macam hari-hari aku layan lagu Jamal Abdillah. Langsung tidak membosankan. Sunggoh. I tak tipu.

Suara Jamal Abdilllah paling aku salut. Mantap dan tiada tandingan. Banyak lagi lagu Jamal Abdillah yang aku layankan. AKU PEMINAT JAMAL ABDILLAH. Tegar!

Aku akan buat review ringkas tentang Jamal Abdillah dari kaca mata aku kelak.

Nantikan saja.


p/s : Aku punya impian untuk bertemu dengan Jamal Abdillah. Siapakah sudi atur pertemuan aku dengan Jamal Abdillah?

7 komenteraksi:

PecahKata said... [Balas Komen]

iya. kasi review saja sama dia.

PecahKata said... [Balas Komen]

iya. kasi review saja sama dia.

PecahKata said... [Balas Komen]

iya. kasi review saja sama dia.

Alfian J. said... [Balas Komen]

@PecahKata
Uik, mengganas ko komen ni tau..
s1
Iya wa..nantikan saja nanti ya..review Shah Rukh Khan pun aku akan buat.
s1

k3mk3m said... [Balas Komen]

uinaaa jamal abdillah bah..kehkeh

pecahkata:punyalah semangat mau komen.hahaha

Alfian J. said... [Balas Komen]

@k3mk3m
cua ko layan lu lgu tu..layan tu hik..pny suka aku dgr..keh²

c szan mcm spam pun ada..ehehe

Zurina J. said... [Balas Komen]

Aish! penuh makna liriknya...
Abang Jamal jua lah yang paling manang! s5

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!