Tahi Lalat


Assalamu’alaikum..! 


Semasa aku menonton Malaysia Hari Ini {MHI} pada pagi ini. Seorang penyanyi baru dijemput ke studio. Muzzy {adik kepada penyanyi kumpulan Hujan, Noh}. Padaku Muzzy ni tidaklah handsome sangat, tapi tahi lalat yang terletak di atas keningnya menarik perhatianku. Kenapa? Sebab orang yang ada tahi lalat ni kelihatan lain dari orang yang tiada tahi lalat. Lagi-lagi yang terzahir di bahagian wajah. Nampak ganjil. Tapi dalam ganjil-ganjil tu, ada manisnya. Kenapa aku perlu fikir sangat pasal ni?

Sebenarnya, aku salah seorang pemilik tahi lalat di bahagian wajah. Bahagian mana? Aku tidak mahu bagitahu… Ihihi. 



p/s ganjil itu ada manisnya In love


2 komenteraksi:

sahidzan said... [Balas Komen]

saya pun ada tahi lalat d wajah. bahagian mana? mana saya mahu kasi tau. kehkehkeh. oh, saya memana manis macam madu.

Zurina J. said... [Balas Komen]

@PecahKata adess.... =_='

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!