Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Pandang ke Dinding


Ku pandang ke jam letaknya di dinding
melihat jarum  berputar


Tepat di bawah jam, duduk seorang lelaki
berkali aku pandang ke jam
berkali itu jugalah dia pandang ke aku
mengencang lagi tu!
terus senyuman murahku jadi mahal


Esok harinya aku pakai jam tangan merahku
hadiah dari teman sebilikku 2007 lalu
aku tak pandang lagi ke jam
bila aku tak pandang,
dia pula curi pandang ke aku


Tajam! 

Glurp.
jadi seram jadi takut


Aish! Apa bah masalahmu ni? Aku ada buat dosakah padamu? Kalau ada, katakan saja bah. Aku tak selesa dengan pandangan tajammu. Bisa luka aku dibuatnya. Sambungannya di sini.


Nota: jangan pandang-pandang. Aku cucuk matamu! ihih.

12 komenteraksi:

SheNn said... [Balas Komen]

Minta bayar hutang kali tu..;p

Alfian J. said... [Balas Komen]

Ahahaha..s3
ada taik mata kali ko masa tu...
s1

Melur Jelita said... [Balas Komen]

Takutnyaaa..nak cucuk mata orang Zurina Jelita?

Zurina J. said... [Balas Komen]

@SheNn
aish! kanal pun ndak..macmna pulak ada utang? mau marah ni! huh!
s0

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Alfian J.
adess...kalo asyiiiiiik tinguk...masakan taik mataku ada setiap masa? mimang mau kana woo urg tu..aku cucuk tu kalo masi tinguk²..ahaha.
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Melur Jelita
oowh, sy tau suda knp dia tinguk² sy...mungkin sebab sy jelita kan..kah²

ops, macam riak pulak...ahah.

astaghfirullohal'azim...
s8

Damia Ayesha said... [Balas Komen]

@Zurina J. nah itu la jwpan dia..

ko cumil ba tu..hehe

Azrynna said... [Balas Komen]

hehehe...ko cntik sbb tu dia pndang trus..

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Damia Ayesha
kah²...mengkali..tp yg aku musykil pandangannya tajam. macam mau makan aku pun ada..uhuk.
s8

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Azrynna
hmmppss...
s8

s.u.h.a said... [Balas Komen]

zip seluar terbuka kot. hehe

Zurina J. said... [Balas Komen]

@s.u.h.a
kah²...tp aku nda pakai seluar berzip bah..aku pakai yg bgetah jak...
s3

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!