Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Baju Kuyak


Baju saiz S, badan saiz XL
Badan saiz XL pakai baju saiz S?

Dipaksa juga
Badan XL kini disarung baju saiz S

Macam sempit, macam semput
Keluar benjolan tepi pinggang kanan dan kiri
Ops, bahagian depan pun ada?

Aish! Nasib nda kuyak baju tu!


Nota: ukur baju di badan sendiri

6 komenteraksi:

Ola said... [Balas Komen]

mcm nangka pun ada bahxD
p.s.sensitip ni kalo sebut2 bab saiz:P

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Ola
ola ni lawakla...ihihi.
aih, sorrylah..ndada maksudku mau buat siapa² terasa...aku tenampak benjol² bah kemarin, trus gusar atiku, trus aku luah di sini...hrp kita selamat dr tenampak benjol² kita tu ya...
s2

AQuezyeZye said... [Balas Komen]

s3 ni kali lah..santiki baju adeqque bha tu pny size..hahahaha

Zurina J. said... [Balas Komen]

Kah²...jgn bah ko pakai baju adikmu zi! kuyak baju adikmu karang...
s3

Hisyam Muhibah said... [Balas Komen]

ramai yang masih tak tahu saiz badan sendiri..

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Hisyam Muhibah
Benar katamu...
astaghfirullohal'azim...mudahan-mudahan sy tidak termasuk dalam golongan itu..kamu juga ya...:)

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!