Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Hanya Monyet


Suatu petang,

Aku & kekandaku mengunjungi sebuah pejabat milik sebuah syarikat telekomunikasi. Ada kemusykilan yang ingin diutarakan. Sungguhpun tidak mencapai objektif sangat, tapi pakcik di sana memang baik hati walaupun ada segelintir pekerja di sana macam tak peka langsung dengan tugas. Baik ambil kami yang menganggur ni bekerja di sana.

Jangan jadi macam monyet

Mahu keluar dari tempat tu, aku terlihat poster ni. "Hanya monyet boleh membuang sampah sembarangan". So kalau ada di kalangan kita yang membuang sampah sembarang-sembarang, maksudnya dia monyet. Hahaha...

29 komenteraksi:

YOUsoF said... [Balas Komen]

jadi, janganlah kita mengikut tabiat monyet... ;D

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

Hahaha..btl tu YOUsoF..:)

eiela said... [Balas Komen]

janganlah buang sampah merata-rata lagi.

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@eiela, a'ah..tp poster tu mmg kreatif..org pun segan silu mau buang sampah merata..keh²

c3kz h!kmAh said... [Balas Komen]

loikeee..sa mau print ni..kin tampal di kedai2..di rumah pn mau tampal jua..

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

@Hik, ahaha..tampal di bilikmu hik..kalo ko buang smpah ko la munyit..ahaha

n0n0i♥a'n'l said... [Balas Komen]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA adoiiiii bagus bha tampal gini di setiap pintu toilet awam

"HANYA MONYET YANG BERAK SEMBARANGAN"

Puan Kutu said... [Balas Komen]

haha baik punya signboard!

abown said... [Balas Komen]

haha comel monyet tu :D

cik ayin said... [Balas Komen]

kan da kena.hahahaha

BAKAWALI said... [Balas Komen]

HAHAHA...SAPE BUANG SAMPAH MERATA2..SAMA MCM MONYET!!! HEHHE

Zurina J. said... [Balas Komen]

@n0n0i♥a'n'l
Hahaha..Noi, sekalinya ko yg nda ttahan mau berak...nahh, trus ko la jd munyit tu...
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@abown
comel? hmmmps..
s8

Zurina J. said... [Balas Komen]

@cik ayin
hahaha...ayin jgn jd mcm tu tau..
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@BAKAWALI
hehehe...
thanks ingatkan...bakawali pun sama tau...
s2

alexa yussida said... [Balas Komen]

sama2 jadi manusia jangan jadi monyet..hehe comell je wat poster cmtuh:)

Zurina J. said... [Balas Komen]

@alexa yussida
hahaha...
ya²...posternya comel, tp monyetnya nda comel ya...
s1

ainaMeer said... [Balas Komen]

hahaha , siapa yang makan telur , kentut dia lah yang busuk , haha

Aretikz said... [Balas Komen]

macam munyit jak ku nampak tu.. haha..

Misz Eisya said... [Balas Komen]

stylo la signboard ni... https://lh6.googleusercontent.com/_naHJiFaNhAs/TVjHrYC0bHI/AAAAAAAABUI/U9jIkPTVqSA/3-LOL.gif

Zurina J. said... [Balas Komen]

@ainaMeer
fuhh..mujur bukan aku..ahahaha
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Aretikz
munyit yg slalu lepak d crb tu? ahahah. kejam tu daus, kejam...tp, mcm ada psamaan sikit kan...
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Misz Eisya
a'ah, macam mau jak aku cabut time aku lalu sana tu..pastu mau lekat d semua kawasan perumahan...
s1

dee said... [Balas Komen]

hahah..terbaikk !!

EB said... [Balas Komen]

Hehehe.. Monyet!!

Zurina J. said... [Balas Komen]

@dee
s2

Zurina J. said... [Balas Komen]

@EB
jgn jadi macam ni ya...
s1

suryadewa said... [Balas Komen]

awkowokwkowaokwaokaw mantabs bro ^^ ... bagus dengan cara itu :P s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@suryadewa
iya mas..! perlu ditampal di kok di mana²...
s1

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!