DiGi iPhone 4 Real


Semalan aku bermimpi.
Aku didatangi begitu banyak burung dan aku berada di dalam taman bunga yang begitu cantik.
Aku sangat takut kerana burung-burung itu menuju ke arahku. Dan mereka serentak berkata, 
"DiGi iPhone 4 kau tercicir. Nah, simpan baik-baik."
Lalu mereka pun berterbangan di segenap ruang taman bunga yang indah itu.

WOW!
Indahnya mimpi aku.
Bukan pasal burung dan taman bunga lah,
tapi pasal aku mimpi DiGi iPhone 4.

WOW! 
 Seronoknya mimpi aku tu. 
Oh! DiGi iPhone ~~ :D

Aku pun berfikir sejenak~~
Bila iPhone 4 dah dapat,
aku kena buat pilihan yang bijak.
Tapi tak apa, kalau pilih mana-mana pun tetap pilihan bijak juga.
Kan DiGi "Always the smarter choice"

Apa yang perlu dipilih?
Aku kena pilih plan mana yang sesuai dengan aku.
Samaada iDiGi 88, iDiGi 138 atau iDiGi 238.
Semua pun pilihan yang bijak.

Jadi dengan kebijaksanaan aku yang juga penggemar DiGi,
aku paling tertarik untuk menggunakan plan iDiGi 138.

Kenapa?
kerana harganya yang sangat wajar dan releven bagi remaja trang tang tang macam aku.
Apa tidaknya, monthly fee pun murah selepas auto billing iaitu RM 88
Aku dengar nombor 88 tu bawa Ong atau tuah kata orang Cina.
Eh! aku tahulah,
aku kan 1 Malaysia.

Selain tu,
Dapat lagi banyak kelebihannya yang melengkapkan aku jadi  
THE GREATEST DiGiman ON EARTH. :D

Aku paling suka dengan kadar penggunaan percuma yang diberikan bulanan untuk plan iDiGi 138 iaitu  :
  • Voice calls percuma = 450 minit. CUKUP.
  • SMS percuma = 400. TERLEBIH SUDAH
  • MMS percuma = 40. PUN TERLEBIH SUDAH BUT i LiKE iT VERY VERY MUCHAAA!

Apa lagi kau mahu?
Kadar terendah selepas penggunaan percuma juga sangat membuatkan aku teruja.
Apa tidaknya, ternyata DiGi ni sayang dengan aku dan seluruh DiGi users.
Ternyata DiGi memang Always the smarter choice.
Info ringan:
Tahukah anda?
Pengguna DiGi adalah dikalangan orang yang bijak
kerana sudah jelas DiGi itu Always  the smarter choice,
maka orang smart (bijak) lah yang akan memilihnya. :D

p/s : Sedang menabung untuk melanggan iDiGi 138 dan membeli 1 set baju T warna kuning DiGi. :P


Episod 1 : Digi iPhone 4 Me
Episod 2 :  Digi iPhone 4 Play

0 komenteraksi:

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!