Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Biqin Taqut


Aku takut dengan amaran ni.
Kalau aku takut, kau pun mesti takut.
Kau tidak pesaya percaya cakap aku?

Kalau ini dah kau terima..
musibah, bencana, gejala sosial, rusak akhlak 
(2 item italic terakhir tidak munasabah)

Kalau kau terima ni..
nangis air mata darah pun tiada gunanya..
tapi kalau nangis air mata darah bagus derma di hospital. 
Hubungi Mantus Boy.

Tapi kalau kau terima ni..
jangan kalau sedih betul, jangan...
pasal ini angkara kau juga
Siapa suruh kau? Kaulah sendiri puncakan..HAHAHAHA

Kalau kau terima ini..
Kau kena berusaha keras semula
Jangan kau putus asa
Salah kau juga
Kasi betul kesalahan kau tu..

Tapi kalaulah kau terima ini,
kau jangan risau ada cara untuk hindari dari ini
Aku info kau dihujung entry.
 
Ini lah bah yang aku maksud ni :


Nuffnang Warning
Klik gambar untuk paparan lebih tegap!

Kalau kau terima amaran ini dari Majikan kau Nuffnang,
itu bermaksud kau klik iklan kau sendiri.
Ini adalah sangat ditegah dalam undang2 papar iklan Nuffnang.

Nah, jadi kau mesti usaha lagi dan lagi
Semua earnings kau sudah kena puntung putung.
Aku tahu kau jenis insan tidak kenal putus asa,
Sambil kau bertanya lagi bah, "Apa tu putus asa ar?"
Apa sangatlah dengan dugaan secebis ni bagi kau.

Aku cakap mau tullung tolong kan tadi,
mari ikut aku pigi sini atau kau singgah sini.
Aku cakap aku tolong, aku tolong.

Nota Kepilan : Hindari Massive Click Fraud Ads

kredit kepada :
Sahabat maya ku yang kasi share amaran Biqin Taqut ni. Aku pucat juga tengok.

8 komenteraksi:

mantus boy kalumbiyan said... [Balas Komen]

bule thn.. usaha lebih~...

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

Thanks bus..masih mdaki lg ni..keh2

mazeermohamad said... [Balas Komen]

hahaha! sabar2~ nanti kalo iklan bangun, aku tlg klik3! wakakakaka!

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

hahahaha..click fraud kita nt mazeer..kahkah..

Lyn Rashid said... [Balas Komen]

ada kamu klik iklan ku jg ka ni???

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@Lyn, ada la...napa ging?ko tkt click fraud ka?hahaha

mantus boy kalumbiyan said... [Balas Komen]

kana suspend ka buss ku~..

Alfian Jamjin said... [Balas Komen]

@mantus boy inda lah..reminder ba ni..keh²

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!