DiGi iPhone 4 Play


Aku pun mendarat selepas penat berterbangan di awangan.
Maklumlah aku kan "THE GREATEST DiGiman ON EARTH" :D
Eh, tak tahu kenapa aku bergelar THE GREATEST DiGiman ON EARTH?
Nah, dah ketinggalan ceritera Superhero. Refer to this Al-kisah

Tapi semua tu masih angan-angan, 
DiGi iPhone 4 belum dihantar lagi oleh DiGi  ke alamatku. :D

Ada apa dengan DiGi iPhone 4?
iPhone 4 ni macam-macam ada...
Boleh dikatakan yang  tiada pun, ada dalam iPhone 4 ni.

Ada apa dengan DiGi iPhone 4?
iPhone 4 ni canggih, teknologi, hype, moden, bergaya..
Lagi-lagi bila dalamnya ada khidmat aplikasi atau dalam bahasa singkatannya apps.

Tahukah anda?
Bila ada apps, ruang di sekelilingku macam ada taman bunga tropika yang indah lagi mekar.
Apa tidaknya, apps ni memeriahkan lagi kesenorokan pada iPhone 4.

Tahukah anda?
dengan adanya apps,segala kebosanan yang terkurung dalam diri anda berubah menjadi mode ingin kahwin kerana kesoronakan yang tidak terhingga.

Dua,
Iya ada dua.
Ada dua apps paling best aku mahu pengalamankan di iPhone 4 ku nanti. 

Apakah ia?

Pertama ialah iMovie. 
Kenapa? 
kerana aku suka menonton movie dan dari itu aku punya niat untuk menghasilkan movie pendek ku sendiri. Nanti ku post movie aku bila iPhone 4 dah dalam tangan aku. 
iMovie, punyai fungsi ekstravaganza antaranya video editing, adding backtracks and effects, sharing video to Youtube, email or MMS. Paling special ialah ianya tersedia dalam paparan HD. Kalau HD baru lah boleh dipanggil iPhone 4.

Kedua  pula ialah Fring
Kenapa? Pasal ianya apps yang tidak berbayar a.k.a FREE.
Sudahlah free, apps ini membolehkan anda membuat video calls, voice calls dan live IM chat secara percuma. 
PERCUMA? 
Iya, PERCUMA. 
P E R C U M A ?? {nada berteriak}
IYA, PERCUMA!!! {semakin berteriak}
Itulah kelebihan Fring. 
Tapi perlu ada iPhone 4 dulu baru boleh guna apps Fring.
 

iPhone 4 with apps is so so so masyuk!

Sebenarnya banyak lagi apps.
Kalau aku nyatakan satu per satu.
Bukan lagi dikelilingi taman bunga, terus dikelilingi lautan indah bersama hidupan akuatik yang seakan menyapa kita,
lalu hidupan akuatik itu berkata,
"Ooooooo, mesti kamu ni ada iPhone 4 kan".
Sampai macam tu sekali keseronokannya.

Punya seronok bila ada taman bunga disekeliling aku apa lagi kalau lautan biru yang indah, 
aku tidak akan dapat merasakannya tanpa DiGi iPhone 4. 
Tapi tak lama lagi dapatlah tu. :D


DiGi iPhone 4 + Apps = Raja Telefon Selular Sedunia~~ 

Come to papa! :D



p/s : tak sabar nak bagi my address to pihak DiGi. :)


Episod 1 : Digi iPhone 4 Me

0 komenteraksi:

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!