Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Selimut


Apakah bau yang kita suka hidu? Tapi orang lain tak suka hidu?

Aku sendiri bingung
sejak berkampung di sini
bau tu selalu mendampingi
aku memang suka, lega & damai
tapi aku khawatir
orang lain tak suka

Suatu malam ia datang
saat aku baring-baring
aku biarkan ia keluar
dalam selimut, orang tak tau

Tiba-tiba nokia burukku berbunyi
terpaksa aku bergerak ke meja
bila ku buka selimut
bau tu berlarian keluar
aku terkejut!!!
bagai membunuh diriku sendiri
Punyalah.........

p/s: terlampau banyak makan ikan besar + udang + ketam barangkali...


Lepas @

18 komenteraksi:

apek poyo said... [Balas Komen]

ceh..mmg la org lain tak suka...silap² bole sawan...wakakakaka

n0n0i♥a'n'l said... [Balas Komen]

HAHAHAHAHAHAHAHA.. unsenonoh punya Zu~ kalau bau itu, sapa pon nda suka!

Kreatifbuzz said... [Balas Komen]

itu yang paling siok!!hahaha..lain kali simpan dlm botol..taun dpn buka, mmg superb!

~NieZa~ said... [Balas Komen]

hahaha
klau dia kluar tngkap bha
guna tapak tngan
akakakakaka

nabila saat said... [Balas Komen]

asal ko suka bau tu..haha!!

mantus boy kalumbiyan said... [Balas Komen]

pena kau cium slimut c kamato zu?
2 ari sa d i.c.u pas tu zu..

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

@Apek poyo & Nonoi: ahaha. senonoh bah..apa pulak nda senonoh. Mamaku hmpir lemas dlm udar ari tu terhidu.
@Kreatiffbuzz & Nieza: aku dpt idea br... Nanti kalo kamu befday, aku sedia tngkp 1mgu awl, pastu smpn dlm botol, pastu kasi adiah sma kamu.ahaha.
@Mantus Boy: Kalo Kamato pnya selimut nda apapa jua bah.Kalo ko masuk i.c.u, aku........................



{mati kali}
ahaha.

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

@Nabila saat: eh, harum ape.nyaman..:D

Miela Tahril said... [Balas Komen]

Blog Baru (2010) Pilihan??? kalau berbesar hati untuk undi saya. UNDI N0.108. nak tahu lebih lanjut? tekan sini

http://miela-tahril.blogspot.com/2010/12/blog-baru-2010-pilihan-undi-no108.html

terima kasih kerana sudi meluangkan masa :)

Catherine- said... [Balas Komen]

kentut ka?

konfem melekat..

gunakan febreeze utk hilangkan bau tidak menyenangkan~

:)

c3kz h!kmAh said... [Balas Komen]

aceeyyyhhh..klo sudah c zurina yg kentot...............

ssh utk diterjemah dgn kata2 akibatnya.keh2

Mrs.MyGaman BorNeo said... [Balas Komen]

hehehe ... kadang2 ada bau bucuk yg sedap dihidu oleh hidung sendiri mcm budak2 suka bau bantal busuk ^_^

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Catherine-
hahaha...mungkin febreze pun kalah dgn bau tu rina...
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@c3kz h!kmAh
ahaha...nnti aku kasi hadiah sama ko ya dang...
s3

Zurina J. said... [Balas Komen]

@Mrs.MyGaman BorNeo
betl kan...kalo kita punya sendiri mesti kita suka...
s3

♥ moy ♥ said... [Balas Komen]

s3 tak syenonoh betol. HAHA

Zurina J. said... [Balas Komen]

@♥ moy ♥
senonoh bah sy...dia keluar tanpa dipaksa tanpa dijemput pun...
s3

CikNiza said... [Balas Komen]

hahahahaha...mmg ramai yg akan pengsan la kot kalo mcm ni..hahaha

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!