Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Tas Tangan


Assalamu'alaikum...!


Cuba lihat gambar di atas baik-baik. Amat-amati & fikir-fikirkan, apakah ia?







Jeng, jeng, jeng... Rupanya ia adalah tas tangan! Tas tangan ini merupakan hadiah dari seorang saudara. Anaknya baru balik dari negara jiran: Indonesia mari. Kreatif juga bangsa Indonesia ni kan.


p/s: Jom cungkil-cungkil kekreatifan kita & sama-sama nikmatinya!


Kreativitas@

7 komenteraksi:

Just said... [Balas Komen]

aku ada ni satu! kwn aku p cuti2 indonesia pastu bw blk bag ni as a souvenir! :D

c3kz h!kmAh said... [Balas Komen]

beg baju baini kan?? dang..lau ada tas tangan cumil2 kc tunjuk ma aku aa..mau minta beli.ihiii

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

@Just. bah, kita bila lg mau buat beg rumbia? kih²
@Hik. bkn beg baju. tas tgn la ni. nti kalo ada ku nmpk ku ksi tau. kih²

Kreatifbuzz said... [Balas Komen]

Woaaa..buli kecik2 ka ni yah??cool woooo :)

Zurina Jamjin said... [Balas Komen]

@Kreatifbuzz. buli kecik²..siok ni kasi hadia gelprenmu..kih²

suka_haha said... [Balas Komen]

macam tak penah tengok jer hehe..
jemput ke sini ye

HonEyBuNNy said... [Balas Komen]

cntknya.....

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!