Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Wanita Zaman Sekarang Sebenarnya Suka Dirogol


PERKONGSIAN | sumber asal

Adakah benar wanita sebenarnya suka dirinya dirogol? Apa yang membuatkan lelaki boleh terangsang nafsu seksnya sehingga sanggup melakukan jenayah ROGOL wanita? 

Lelaki dijadikan sebegitu rupa, dimana nafsu seksnya boleh terangsang dengan hanya memandang pada wajah atau bentuk tubuh wanita sahaja. Apatah lagi wanita yang mempunyai rupa paras yang cantik dan bentuk tubuh yang mengiurkan. Ditambah pula wanita yang mengenakan fesyen pakaian yang tidak menutup aurat seperti yang menampakkan sebahagian dari bahagian buah dada, betis dan paha, perut dan pusat serta bahagian punggung (seluar dalam).

Jika kita perhatikan sekarang terlalu ramai wanita-wanita yang mengenakan pakaian;

1) Menampakkan bahagian atas buah dadanya (alur dada),
2) Memakai baju yg singkat sehingga menampakkan bahagian pusat dan perut,
3) Memakai seluar yg apabila bertinggung akan menampakkan bahagian alur punggung dan seluar dalamnya.
4) Memakai skirt-skirt pendek yang menampakkan bahagian betis dan pahanya.
5) Memakai baju yang jarang sehingga menampakkan bentuk buah dada dan warna bra yang dipakainya.
6) Memakai kain yang jarang sehingga menampakkan seluruh bentuk kakinya hingga ke pangkal paha.

Kalau sudah macam ni. Haiyo. | Gambar Hiasan

Maka semua ini akan menaikan nafsu seks kaum lelaki. Lelaki memang sentiasa bernafsu apabila melihat wanita-wanita yang berpakaian sebegini. Apatah lagi yang berpakaian separuh bogel. Seksi dan seksa. Bagi lelaki yang boleh menahan nafsunya, maka itu semua hanya sekadar menjamu mata.

Tetapi bagi lelaki yg tidak dapat menahan nafsunya:-

• Ada yang akan melepaskan nafsunya dgn cara lain. (Dengan isteri atau pasangan atau dot dot dot).

• Ada juga lelaki yang ingin melepaskan nafsunya pada wanita yang dilihatnya itu sendiri. Dengan cara memaksa, maka rogol terjadi.

• Ada juga lelaki yang tidak dapat melepaskan nafsunya pada wanita yang dilihatnya itu tetapi pada wanita lain (walaupun wanita ini tidak seksi) dengan cara memaksa, maka rogol terjadi.

• Lelaki yang sanggup merogol adalah lelaki yang kurang waras, tapi bukan gila, cuma tidak dapat menggunakan otaknya untuk berfikir secara rasional.

Dengan menggunakan kekuatan fizikal yang ada pada lelaki dan di dorong oleh nafsu yg meluap-luap dan tanpa menggunakan otak untuk berfikir, lelaki sanggup mengambil risiko untuk melakukan jenayah rogol. Setelah merogol dan melepaskan nafsu barulah boleh berfikir. Tapi cuma berfikir bagaimana nak lepaskan diri supaya tidak dapat ditangkap oleh pihak berkuasa. Maka dengan menggunakan otak yang kurang waras tersebut, perempuan yang dirogol itulah yang menjadi mangsa sekali lagi.

Cuma nak tutup mulut tapi tertutup nyawa terus.

Moral of the story:
Pada kaum wanita:
Jangan naikkan nafsu seks pada lelaki yang tidak dikenali dengan berpakaian yang mendedahkan tubuh anda atau yang menampakkan bentuk tubuh (ketat) dikhalayak ramai, buruk padahnya.

Pada kaum lelaki:
Hargailah wanita, yang melahirkan anda di dunia ini.


p/s: Tampilkanlah kejelitaan dalaman, bukan luaran. Selamat beramal. (^^,)

8 komenteraksi:

Aishah Jahirah(cik aisha) said... [Balas Komen]

dua2 phk kna mainkan peranan....pompuan jgn seksi sgt..lelaki pn jgn terlalu trutkn nafsu...

Nana Jay said... [Balas Komen]

mangsa rogol bkn wanita yg seksi mnmpakkn bentuk tubuh bdn seja kn... baby and budak2 tadika pon jadi mangsa..

Alfian J. said... [Balas Komen]

@Nana Jay
Iya benar. Budak-budak jd mangsa pasal perogol gian nda dapat yg seksi, maka apa yg ada dihentamnya. Ada baiknya mencegah dari awal kan. Mksudnya berpakaian menutup aurat. s2

Anonymous said... [Balas Komen]

sebagai seorang lelaki aku teramat sngat tumpang simpati ngn ape yg terjadi kat kaum wanita..
lagi2 bile sume kesalahan senang2 je diletakkan dibahu wanita..
asal timbul maslah..perempuan ye silap..
knape ko tak wat topik "knape lelaki suka merogol wanita"..??

skarang ni mcm2 kes rogol berlaku..permpuan pakai tudung labuh pun boleh kena rogol..anak sendiri,lagi kes bayi kena liwat pun ad..nak slah kan wanita jugak..??

x boleh nak slahkan sbela pihak je..
kalau golongon manusia yg bernafsukan syaitan ni wujud..buat la mcm mne pun kes rogol tetap akan berlaku..
pikir2 kan la~

Alfian J. said... [Balas Komen]

@Anonymous
Salam bro.

Dalam entri ni aku tidak khususkan kepada semua wanita tetapi wanita yang berpakaian tak menutup aurat. Sebagai peringatan terus menerus kepada kaum wanita zaman ini yang terus dieksploitasi.

"permpuan pakai tudung labuh pun boleh kena rogol..anak sendiri,lagi kes bayi kena liwat pun ad..nak slah kan wanita jugak..??"

- Sudah dinyatakan dalam entri di atas juga. Lelaki bertindak ke atas wanita lain kerana terangsang dan tidak dapat melempiaskan nafsunya pada individu yang dimahukannya maka individu yang dirasakan 'boleh makan' yang menjadi mangsanya. Kalau wanita berpakaian sopan, takkan berlaku benda sebegini. Biar dari akar permasalahan lagi mslh ni dihindari.

Tujuan entri ni juga bukanlah untuk menyebelahi sebelah pihak tetapi utk memperingati kaum hawa pada zaman ini yang kian hanyut dan menjadi mangsa fesyen/populariti/tabarruj berlebihan sedangkan dalam Islam dilarang perkara sedemikian.

Thanks atas pendapatnya. (^^,)

Dorris Angel said... [Balas Komen]

Tidak setuju dengan wanita yang over seksa ni...yang patut ditutup tu ditayang ja ibarat menayang dahi...sangat memalukan. Peringatan juga kepada lelaki tegur-tegurlah isteri atau GF tu bukannya jalan berpimpin dengan bangga. Peace!

Jue said... [Balas Komen]

Nasihat yang bernas...

Anonymous said... [Balas Komen]

senang senang lakasanakan huum hudud, ingat!, kafir kita jika menolak hukum hudud

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!