Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Yahudi Sedang Ketawakan Umat Islam


 
Cuba kita renungkan dan fahami artikel ini sebagai rujukan bersama dan sebagai ingatan kepada kita semua. Diingatkan semula agar kita tidak lupa dan lalai terhadap apa yang 'dunia kini' hidangkan kepada kita.

Protokol Yahudi

Di bawah adalah Protokol ke 10 Yahudi (jumlah protokol 24 kesemuanya) mengandungi 8 perkara untuk melalaikan manusia. Sekaligus memudahkan mereka menguasai dunia seperti yang terjadi sekarang ini.



Dakwah melalui lagu? Setakat ini tak dapat lihat kesannya.
Song 
Lagu-lagu amat menghiburkan dan melalaikan. Ada anak-anak yang tidak tahu mengucap tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela. Tidak menghafal ayat-ayat al-Quran meskipun sependek al-Fatihah tetapi boleh menghafal lagu dalam bahasa yang tidak difahaminya. Berjayakah Yahudi? Sememangnya mereka berjaya sehinggakan kita terfikir, bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu? Boleh ke hidup tanpa lagu? Tanya diri anda sendiri. Al-Quran atau Protokol Yahudi yang anda ikut? 

Sex 
Sex sudah menjadi kegilaan remaja dan orang tua sekalipun. Sex senang didapati di mana-mana. Di kaca tv, di dalam filem, dalam iklan, babak sex amat lumrah. Filem 18SX amat laris di pasaran. VCD lucah amat mudah didapati dan harganya amat murah. Kini kita seakan-akan tidak kisah dengan filem yang mempunyai unsur sex. Lagi sekali Yahudi berjaya.


 
Smoke
Rokok adalah hasil ciptaan Yahudi. Tetapi mereka tidak merokok. Rokok telah menjadi kegilaan para remaja sehingga dikatakan tidak lelaki jika tidak merokok. Malah sekarang merokok menjadi budaya bagi perempuan yang kononnya mahu di gelar 'up to date'. Kita seakan-akan mendokong penuh dalam merialisasikan matlamat yahudi. 

Sport 
Pelbagai jenis sukan telah dipopularkan. Lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba untuk mencapai target dan kemenanganBila bersukan, jarang yang menutup aurat, sembahyang dan puasa juga boleh di tangguhkan dan dibaikan. Yang menonton pun leka dan lupa menunaikan solat. Ramai yang fanatik dengan pasukan sukan masing-masing. Sampaikan ada yang bergaduh. Menangis kerana menang atau kalah. Pernah kita menangis kerana Allah? Atau menagis kerana permainan Yahudi?



Berbaloikah tangisan ini?

Fun 
Kita seolah-olah tidak dapat lari dari hiburan. Hiburan ada disekeliling kita. Betul ke kita tak dapat lari dari ini semua? Adakah pancaindera yang dianugerahkan kepada kita hanya untuk berhibur? Semua lapisan peringkat umur meminati hiburan. Akademi Fantasia contohnya memberikan kesan yang buruk kepada masyarakat. penonton melekat di depan tv berjam-jam lamanya. Seolah-olah itulah dunia mereka. Mereka gelak dan menangis bersama. Yang pasti yahudi gelakkan kita.


Apakah masa hadapan kanak-kanak ini?
Female 
Perempuan, tawaran Yahudi ini amat mengasyikkan. Perempuan dijadikan sebagai 'pelacur' untuk melariskan produk-produk syarikat dan memeriahkan event seperti lumba kereta dan sebagainya. Apa relevannya meletakkan perempuan separuh bogel di dalam iklan bateri kereta? Ini adalah untuk merendahkan martabat dan maruah perempuan. Hak-hak perempuan? Apa itu? Dari Quran atau pemikiran Yahudi?


Adakah Nabi Muhammad s.a.w ingin hadir ke festival fesyen Islam sebegini
Fashion 
Fesyen terutama perempuan ada bermacam-macam. Sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka sudah tidak menutup aurat. Macam mana hendak dikatakan menutup aurat jika bertudung tetapi berbaju dan berseluar ketat? Yahudi lebih mengetahui nafsu syawat lelaki berbanding wanita. Faham apa yang saya sampaikan? Fesyen lelaki juga semakin pelik. Gambar lucah terpampang di dada-dada mereka. Gah berjalan seolah-olah bangga dengan fesyen mereka tampilkan. Yahudi ketawakan kita lagi. 

Food 
Lagi satu kegilaan Umat Islam ialah obses terhadap makanan dari Barat seperti McDonald, Kentucky , Pizza Hut dan 1001 macam lagi. Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina. Hanya dibeli setahun sekali apabila bulan Ramadan tiba. Tetapi makanan Barat menjadi kebanggaan walaupun memudaratkan kesihatan. Makanan-makanan ini memang dicipta supaya Umat Islam lemah berfikir dan akan menjadi 'pak turut' kepada Yahudi.


 

Itu semua adalah hasil dari kejayaan protokol yang ke 10. Yang lain-lain akan dirumuskan di dalam artikel yang akan datang. 

Jika berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah, pilihlah Allah.




6 komenteraksi:

samizul.net said... [Balas Komen]

Aikk, nda kan aku seorang ja yang mengomen sini.. Mana yang lain? Haha..

Satu perkara yang menarik perhatianku pasal kisah awal2 Protokol Zionis ni ialah bagaimana ianya bocor dan mula disebarkan ke seluruh dunia.. Ini bukti bahawa sehebat mana pun rancangan n 'kejayaan' keberkesanan percaturan mereka tu, ada lagi kuasa n perancangan yang jauh lebih hebat..

Zionisme mempunyai pengaruh besar terhadap majoriti besar Yahudi n gerombolan Anglo-Amerika.

u/p: Aku jumpa artikel ni di sumber yang lain..

http://zharifalimin.blogspot.com/2011/07/yahudi-ketawakan-kita-umat-islam.html

d(^^,)

Alfian J. said... [Balas Komen]

@samizul.net
Iya, aku mmg amik dari 'Sebuah Kehidupan'. Sumber yg di ats tu sumber asli.
s1

Pink Diva™ said... [Balas Komen]

Suka entri ni. .cukup utk sedarkan mereka yang telah menjadi bahan ketawa yahudi..

Saya terasa dgn bab food tue. .lepas ni nak jadikan kurma makanan daily saya..insyallah. .

Thanx for sharing bos.

Fadzmie Mohamad said... [Balas Komen]

Majoriti umat Islam sekarang memang sudah tewas kepada Yahudi dalam kelapan-lapan aspek tu. Kira Yahudi sedang memenangi perang 'saraf' terhadap Islam buat masa kini. Hmmm.

Cinoi said... [Balas Komen]

Ohh read this somewhere before.

Paling suka part yg dorg buat rokok, tapi dorg sndri tidak mrokok. punya la strategi

H Y D E said... [Balas Komen]

rokok. sangat meresap dalam masyarakat kita, even pak imam, ustaz pun ada yang hisap. sedangkan titlenya imam tu. kan?

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!