Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Ular dalam Gerombolan Tikus



Kasian dey lo!

8 komenteraksi:

Zurina J. said... [Balas Komen]

Kenapa kelihatan seperti tidak bermoral? Sungguh memalukan... Nda kiralah dari perspektif sukan atau apa pun, tapi itu menjatuhkan maruah manusia lain...

Sebagai seorang manusia, saya rasa kita langsung tidak layak menjatuhkan maruah manusia lain. Titik! Saya kecewa dengan orang² menyuruh lelaki memakai jersey MU itu membuka baju... Semoga kalian diberi petunjuk.

Alfian J. said... [Balas Komen]

@Zurina J.
Sgt jelas sikap fanatik yg disemai oleh barat ni sudah meresap ke hati masyarakat kita yg kononnya 'Budi Bahasa Budaya Kita' ni. Nmpk teruk & menyedihkan.

s4

Ariez Hazaril said... [Balas Komen]

aduii...aku plg nda suka golongan yg macam ni..
teda rasa besalah pun kasi malu org lain..mmg xda maruah.. s9

Aretikz said... [Balas Komen]

aku nmpk, aku memg hot..

biarpun dia xbertempat msuk pkai baju tu, tp mngaibkan org sedemikian rupa, memg xpatut..

apapapun, aku fans liverpool yg bukn tergolong mcm ni.. ^_^

Cinoi said... [Balas Komen]

Aduiii sampai bgitu sekali ka apa daaaaa

Alfian J. said... [Balas Komen]

@Ariez Hazaril
Ni la akibatnya kalau tlampau fanatik, sampai abaikan maruah org lain. Doakan kebaikan tuk mereka.
s1

Alfian J. said... [Balas Komen]

@Aretikz
Mmg tak ptt ka bro. Perlu diubah perangai bgini ni.

samizul.net said... [Balas Komen]

Ular dalam gerombolan tikus..? Siapa ular, siapa tikus?

s8

Keh3..

Jemput Baca: PESTA KELAPA KUDAT 2011

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!