Lazada Malaysia
adf.ly - shorten links and earn money!

Konco Elektromistoskopic Cecah 888 Orang


Assalamu'alaikum dan salam mesra!

Blog ini dibuka adalah untuk berkongsi idea, melontar buah pikir dan menyampaikan isi hati yang lebih mudah diterjemah dalam bentuk tulisan. Itulah tujuan blog ini dibuka. 

ELEKTROMITOSKOPIC?

Ada juga rakan yang bertanya, "Apa bah maksudnya nama blog kau ni?". Sebenarnya nama blog ini dipetik secara spontan ibarat menggapai dedaun yang gugur dari pohon tak kira apa bentuk dan jenisnya. Nama blog ni terpa-chul di minda maka tanpa semena-mena, nama tersebut terus diukir pada blog ini dengan tagline-nya Ukiran Janaan Minda. Secara simboliknya bolehlah didefinisikan sebagai apa saja bentuk luahan dari kota pikir manusiawi yang ingin berkongsi dan mewarna dunia ini kepada kembali hijau yang mana kini hijaunya kian pudar. 

Walaupun blog ini dibuka bukan untuk pembaca serius tapi hanya kepada mereka yang sukakan bacaaan ringan, ini tempatnya. Sadar tak sadar, konco sudah mencecah 888 orang. Tahniah wahai kalian yang tergolong dari 888 orang tu pasal kalian beruntung dapat membaca dan menelaah nukilan kami-kami penulis di blog Elektromitoskopic. hehe.


Kepada anda-anda semua yang belum lagi bergandingan bersama 888 orang yang lain, sangatlah dialu-alukan untuk masuk ke liga membaca Elektromitoskopic. Banyakkan membaca, tidak kiralah samada buku, majalah, novel mahupun blog, semua dapat meningkatkan pengalaman dan pengetahuan kita-kita semua. Jadikan membaca amalan kita. 

Adios! 

2 komenteraksi:

aJa said... [Balas Komen]

walawehhh ~

Fadzmie Mohamad said... [Balas Komen]

Tahniah! 888 tu boleh dikira mantop sudah tu. :)

Post a Comment

s1   s2   s3   s4   s5   s6   s7   s8   s9   s0

"Amalan membaca perlu diterapkan pada diri anak muda zaman sekarang. Walaupun perlu menggunakan paksaan". - pesan Tun Mahathir.

Jadi, kalau sudah baca.

Apa lagi.. Lontarkan suaratokrasi anda!